czwartek, 4 grudnia 2014

HALF FACE MAKE UP

Cześć! Małe opóźnienie mi się wkradło, ale to nic! Już nadrabiam! Dzisiaj jeden z moich ulubionych typów notek/filmików. HALF FACE MAKE UP. Jak na mnie działa makijaż? Czy jest on mi w ogóle potrzebny? Przekonajmy się!

Przy okazji tego posta będziecie mogły zobaczyć jak mniej więcej wygląda mój codzienny makijaż i jakimi kosmetykami, akcesoriami go wykonuje :)


1.  Podkład Astor Skin Match odcień 100 Ivory (pędzel Hakuro H50)



 2. Korektor - NYX HD Concealer, odcień CW 02 Fair/Clair, pędzelek z W7 (kuleczka), podkład przypudrowałam pudrem Rimmela Stay Matte odcień 006 Warm Beige (Hakuro H55), korektor zagruntowałam pudrem sypkim, transparentnym z KOBO (Hakuro H77)


3. Brew uzupełniłam kredką z Essence Eyebrow designer, kolor 04 Blodnie, wyczesałam spiralką


4. Wykonałam makijaż oka. Baza: Essence I love Stage (nałożona palcem); ruchoma powieka: Maybelline Color Tattoo odcień 35 - On and on Bronze (palec) roztarty jasnym, matowym bronzem z paletki Make Up Revolution - Essential mattes (pędzel kuleczka z Essence); pod brew i w wewnętrzny kącik poszedł jasny cień z tej paletki (płaski, średni pędzel z zestawu Delfy); delikatna kreska: cień Bark z paletki Sleek Au Naturel (mały, skośnie ścięty pędzel z zestawu Delfy); dolna powieka: Maybelline Color Tattoo odcień 35 - On and on Bronze (prosto ścięty pędzel z zestawu Delfy), linia wodna: biała kredka z Avonu


5. Rzęsy: zalotka + dwie warstwy tuszu Essence Multi Action (różowa wersja)



6. Kontur policzka: KOBO Matt bronzing&contouring powder odcień 308 Sahara Sand (pędzel Hakuro H 14); rozświetlacz powyżej bronzera i łuk kupidyna Make Up Revolution Vivid Baked Highlighter odcień Peach Lights (skośnie ścięty pędzel nonoame).


7. Usta: szminka Golden Rose, seria Vision Lipistick, odcień 103.



Tadaaaam. oto moja "lepsza" połowa :)


Myślę, że w moim przypadku dużo, dużo daje podkład, maskara, szminka i kredka do brwi. Uważam, że dopiero przy takim "makijażu" można zobaczyć o czym powinnyśmy pamiętać a z czego możemy zrezygnować (jeżeli oczywiście chcemy; ja nie chcę!). Uwielbiam się malować i sprawia mi to przyjemność dlatego jestem w stanie poświęcić co rano te 15 minut. Oczywiście, nie wstydzę się wyjść bez makijażu - w lecie kiedy jest gorąco praktycznie się nie maluję.

A co w waszym makijażu daje spektakularny efekt? :) komentujcie!

Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Masz śliczny kolor tęczówki i świetnie podkreślasz swoją delikatną urodę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za miłe słowa. Bardzo to budujące zwłaszcza, że ciągle nie jestem pewna swoich umiejętności ;)

      Usuń