poniedziałek, 22 września 2014

MISSY - preparat przyspieszający wysychanie lakieru

Cześć!

 Dzisiaj trochę o temacie paznokciowym. Ponad rok temu otworzyli u mnie w mieście pierwsze Hebe. Akurat szukałam jakiegoś taniego wysuszacza lakieru (skończył mi się mój uwielbiany Sehe Vite). Natrafiłam na ten oto produkt.


Dostępny jest jak wspomniałam w Hebe. Kosztuje ok 6 zł i buteleczka jest o pojemności 50 ml. Produkt jest w formie sprayu; rozpyla mgiełkę a nie "pluje". Rozpylam go na pomalowane paznokcie (już po ostatniej warstwie - produkt jest oleisty i każda następna warstwa nie będzie sie trzymać) i czekam aż wyschnie. To już moje 5 opakowanie - dla mnie ideał. Przyspiesza wysychanie (ale nie utwardza lakieru!), dba o okolice paznokcia i nie niszczy manicuru. Jedynym minusem jest to, że trzeba poczekać aż wyschnie i wtedy lepiej nie dotykać ubrań bo zrobimy sobie tłuste plamy.

Polecam każdej niecierpliwej osobie!

Pozdrawiam.

ZACHĘCAM DO OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA.

2 komentarze:

  1. Ciekawią mnie wysuszacze w sprayu. Nigdy takiego nie miałam. Używam wysuszacza "w zakraplaczu".

    OdpowiedzUsuń