poniedziałek, 15 września 2014

cera mieszana: Soraya, Morelowy peeling z kompleksem antybakteryjnym

Cześć!

 Po egzaminie, już spokojna. Więc postanowiłam dla Was coś napisać. Więc parę słów o moim ulubionym peelingu do twarzy. Na początku chciałam kupić St.Ives peeling morelowy ale niestety go nie znalazłam w swoim Hebe. Postanowiłam kupić produkt z Soraya z serii Świat natury - miałam z tej serii krem i bardzo dobrze się spisywał.



Peeling zamknięty jest w dużej tubie o pojemności 150 ml (jak dla mnie pojemność bardzo duża jak do twarzy - jest to plus). Produkt kosztuje ok 12 zł więc prawie jak za darmo.
Konsystencja to gęsta pasta z małymi lecz nie za małymi drobinkami.


Co mówi producent?

"Wyjątkowa formuła peelingu zawiera ekstrakt z białej wierzby o działaniu oczyszczającym i ściągającym oraz antybakteryjny kwas salicylowy. Za doskonałe właściwości ścierające preparatu odpowiadają rozdrobnione łupinki orzecha królewskiego, które efektywnie usuwają martwy naskórek.
Rezultat:
  • czysta i gładka skóra
  • mniej wągrów i zaskórników
  • mniej widoczne pory
  • rozjaśniona i promienna cera."

Co ja myślę?

 Peeling pachnie delikatnie, naturalnie. Jest mega wydajny. Używam go od ok. 3 miesięcy i wciąż mam około połowę. Po użyciu skóra faktycznie jest czysta, gładka, rozjaśniona (także ślady po wypryskach) i promienna. Usunął mi zaskórniki z nosa ale moje pory wciąż są tak samo widoczne. Używam go raz-dwa razy w tygodniu (chyba, że moja skóra potrzebuje częściej).

Jestem bardzo zadowolona z tego peelingu. Uważam że jest to najlepszy, pielęgnacyjny zakup tego roku. Tani, wydajny, faktycznie działa, skład bardzo przyjemny. Idealnie nadaje się do mojej, mieszanej cery. Czego można chcieć więcej?

skład:

Skład: Aqua, Juglans Regia Shell Powder, Glyceryl Stearate SE, Glycerin, Polyethylene, Sodium Laureth Sulfate, Cetearyl Alcochol, Salicylic Acid, Cetyl Alcochol, Triethanoloamine, Cocamidopropyl Betaine, Glyceryl Stearate, Prunus Armeniaca Fruit Extract, Salix Alba Leaf Extract, Polysorbate 60, Cetyl Acetate, Acetylated Lanolin Alcochol, PEG-100 Stearate, Ceteareth-20, Titanium Dioxide, Butylene Glycol, Carbomer, DMDM Hydratoin, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Benzyl Alcochol, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene.

Dziewczyny, jak mija wam wrzesień? Bo pogoda u mnie, na podkarpaciu pozytywnie zaskakuje :)

pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Tez go używam jest to już chyba moje 5 opakowanie z kolej ale jest wiele lepszych kosmetyków tego typu .. polecam nową serię z Zaja OCZYSZCZANIE z liśćmi mauka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że słyszałam o tej serii ziaji ale obawiam się tej pasty. mimo iż mam cerę mieszaną to niektóre, mocne peelingi potrafiły mi z twarzy zrobić rozoraną powierzchnie.

      Usuń
  2. Świetny jest ten peeling, usuwa zaskórniki i jest mega wydajny. Ja w dodatku kupiłam go w zawrotnej cenie 3 zł :D W takiej cenie wyprzedawali go z miesiąc temu w Biedronce.
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za 3 złote?! nigdy nie potrafie trafić na te super ceny w biedronce :< jak był batiste to chapnęłam ostatnią butelkę... ale nawet za te 13 zł jestem w stanie kupić ten peeling bo faktycznie jest rewelancyjny.

      pozdrawiam :)

      Usuń