wtorek, 11 marca 2014

Kot w stanie czystym :)

Witam w ten słoneczny dzień :) Uwielbiam wiosnę, ale niestety prognozy pogody nie wprawiają w euforie...



 Dzisiaj przychodzę do was z recenzją książki Terry Pratchetta "Kot w stanie czystym". Raz w życiu próbował mnie do ksiażęk tego autora przekonać G. wykorzustując moment kiedy chora leżałam w lóżku i nie mogłam uciekać. No niestety skutek był marny - przeczytałam ze 2 strony. I nic nie zapowiadało zmiany do momentu aż nie kupiłam kalendarza z cytatami o kotach. Znalazło sie tam parę słów także Pratchetta i tak G. podjął kolejną próbę i pożyczył mi książke, która jest tematem dzisiejszego posta. Sam fakt że o niej pisze może sugerować że mój romans z Pratchettem tym razem się udał. A i owszem.

Książkach jest o kotach. Ale nie o takich zwykłych kotach. O Prawdziwych Kotach i jest ona napisana na chwałę Kampani na Rzecz Prawdziwych Kotów. Nie jest to książka ukazująca kochanego przyjaciela człowieka a raczej ciężkie życie człowieka po przygarnięciu "kochanego" przyjaciela. W książce możemy przeczytać m.in o:
-odmianach kotów ( np. Koty Sąsiadów, Koty Paskudnopyszczkowe)
-imionach kotów (np. Aarghwynochastądtydraniu)
-prawdziwych kotach i ich relacjach z samochodami, ogrodnikami, dziećmi
-skąd zdobyć kota?
-o chorobach kotów!
-o zabawach kotów (moja ulubiona to "Bycie Grzecznym)

Lektura jest rewelacyjna. Czytając ją śmiałam się jak dziecko a i do kotów przestałam zionąć nienawiścią. Książkę polecam dla tych młodszych jak i dla tych starszych. Jest zabawna, lekka, ma fajne rysunki, które towarzyszą nam przez całą lekturę. Akurat coś przy czym można się oderwać od górnolotnych lektur z głębokim jak... no. W każdym razie z głębokim przesłaniem. Ja mam wydanie w twardej oprawie i kosztowało ono 24 zł aczkolwiek na stronie Empiku znalazłam już za 15 zł.

Wasze ulubione książki na poprawę humoru?

Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Do you want $10000 ? Quick to participate in!
    Write your story about www. wholesaledress.net $10000 bonus may be yours.
    Everybody who knows this campaign can take part in.

    1, Claim This article shall not be less than 100 words. The article must be included words of www.wholesale-dress.net or www.WD.CM. And put the article to your facebook blog or other media. Each one only has one chance.

    2, Submit method Please screenshot the content to marketing@wholesale-dress.net,
    attached with your Microsoft Word manuscripts.

    3, Award setting First Price $2000 1 person
    The Second Price $1000 2 persons
    The Third Price $800 3 persons
    The Forth Price $500 4 persons
    Best Participation Award $400 4 persons

    The bonus will be sent to you every week by Bank Transfer( T/T) from March. We will inform the winners by email. Please replay us your Bank account after receiving the mail. No reply for 7 days, we will regard as you giving up your price. Bank account transfer paper will be shared at this page.

    Dear participants, we have received 4 submissions.

    OdpowiedzUsuń